Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Wednesday 9 May 2012

Aku manusia biasa.

Salam semua...



Hai..dah lunch? Aku baru je breakfast? hari ni demam tak kebah lagi. Badan still panas, kalo nak goreng telur atas dahi aku ni pun boleh disebabkan panas sangat. Huh. Selsema makin kronik, tekak dah bengkak. Aku memang betul2 tak larat dengan demam ni, malam tadi dah telan ubat banyak2, tido pun siap berselimut tebal2, tapi still tak berpeluh lagi.

Aku tak nak amik MC sebab isnin baru ni aku dah amik mc. Aku amik mc baru ni pon dah ade mulut yang kecoh dan pandang serong kat aku. Aku rase kecik ati sangat dengan sesetengah officemate aku ni, aku manusia biasa yang kadang2 Allah turunkan penyakit untuk aku. Selama aku keje setahun kat sini memang aku jage performance aku, tak amik mc sesuka ati, tak amik EL sesuke ati, dan yang penting sepanjang setahun aku keje ni, tak pernah sekali pun aku datang keje LAMBAT. Tak pernah ye. Lepas ni aku dah tak nak tau pape dah pasal dorang2 ni semua, aku nak wat keje sebaik mungkin. Erm..tengah tunggu HR bukak internal interview ni. Ingat nak tukar department la. Aku dah tak sanggup keje dengan orang2 yang annoying. Bile kite bagi good performance susah orang nak puji kite, tapi bile kite salah sikit je orang akan hentam kite abis2.

Maaf la pagi2 lagi aku dah membebel, maybe sebab demam maka hormon aku tak stabil. Korang..ade ape2 petua tak untuk ilangkan sakit tekak n selsema. Dalam idup ni aku paling benci SELSEMA. Ok la, jap gi aku update lagi. Selamat bekerja semua...:)

8 comments:

  1. manusia.. makin ramai kawan kita.. makin byk ragam.. kat mane2 pun same linda..

    ReplyDelete
  2. sabarlah ye...kita tak yah nak jaga sangat hati diorang tu klau wat ape pun semua tak kena..

    geram gak kalau saya kat tmpt Linda tu~

    ReplyDelete
  3. cuba dia rasa apa yang dia rasa.. hish geram tol..
    moga cepat sihat yunk..mamam ubat ok.

    ReplyDelete
  4. sakit tekak tu...kalau nak kurangkan..... try mkn ice cream dlm mangkuk tu...... boleh menyejukkan tekak dan juga luka dlm kerongkong tu....atau pun mkn sesuatu benda yg berlemak.....

    ReplyDelete
  5. ko demam ker???smoga cepat sembuh k...sabar yek...mulut org mmg susah nk tutup.....

    ReplyDelete
  6. kalau bekerja ni mesti ada masalah kan beb.
    susah nak dpt yang ngam..hmm.sabar la

    ReplyDelete